söndag 21 augusti 2011

Ännu en molnfri dag

Under vår vecka här har det inte varit ett enda moln på himlen och ca 30 grader varmt på dagarna. Mitt på dagen är det skönt att sitta under parasollet. Hampus har hittat sin grej med antingen att köraa sitt tåg eller sin buss. När han inte gör det tittar han gärna på Teletubbies eller spelar något spel i min iPhone.


Innan vi gick till stranden så passade jag och Hampus på att gå till lekplatsen. På eftermiddagen ligger solen på där och då är rutschkanorna så varma så de går inte att sitta på. Dagen spenderade vi växelvis på stranden och i poolen, med avbrott för lite frukt, glass och lunch.

Lekplatsen från vår balkong



Ingen av oss var så sugna på grekiskt idag så vi slog till på BBQ ribs och räkor på Red Wood som är ett steakhouse som ligger väldigt nära hotellet. Efter middagen gick vi en runda "på stan" och både jag och mamma slog till och köpte varsin väska. Jag funderar faktiskt på om jag ska inhandla en till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar